Julen -09 del 1

Nu var det längesedan jag bloggade..man kan säga att jag har haft fullt upp!

Julen har varit underbar men som vanligt stressigt då vi ska hälsa på allt och alla så fort vi kommer till nkpg :)
Vi hann ialf fira julen på paradiset, vilket var helt fantastiskt!
Kritvit snö och ljusslingor runt om huset och i trädet, kan det bli bättre?! Mamma och pappa hade hunnit före och gjort iordning stugan med julpynt och mat.

När jag och Johan gick genom skogen för att gå till stugan mötte pappa upp oss för att hjälpa bära packningen, i skogen möttes vi av marschaller som pappa tänt ända till stugan, hur mysigt som helst och vilket välkomnande vi fick :)

Sen var det spel och film som väntade den kvällen!

På julafton gick vi bort till några grannar för att dricka lite glögg..vi stannade kvar i 4tim :) Vi pratade om ALLT och drack hans egengjorda öl, farligt god! Det slutade med att alla vinglade hem och JAG fick göra julbordet, men det gick hur bra som helst.

Dan efter kom mina bröder ut och hälsade på! Åhhh vad jag saknar dom när vi inte ses så ofta♥

Här kommer lite bilder från julhelgen...










Jag lägger upp mer bilder imorgon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0