Smashbox nytt!

Japp då har jag köpt lite nytt smink, vad annars.. :)

Det var dax för en primer att komma in i mitt sminkskåp.
Jag tog en från smasshbox då deras produkter även jobbar med huden och inte blir ett extra lager.
En primer använder du efter att du rengjort ansiktet och haft på din dag kräm på morgonen, sen tar du ett tunt lager med primer och smörjer in ansiktet. Du jämnar då till rynkor, gropar eller små skavanker du möjligtvis kan ha i ansiktet. Den hjälper dig att få en jämn yta innan du lägger på din foundation eller puder.

Smashbox har fler olika primer som tex, för de med fet hy, minskar rödheten i ansiktet, de som vill minska sina pigmenteringar, de som vill ha mer färg osv

Jag har valt denna då jag har känslig hy. Det är verkligen en STOR skillnad om du använder en primer!



Jag skulle prova smashbox lip plumper och JA man kan säga att den känns...
Det bränner rejält!! Så fot vi får in den så tar den slut.. Man får en härlig glans och bultande läppar :)


Jag har fastnat för smashbox läppglans som heter: Nonstop, en härlig röd/rosa färg med MYCKET glans!
Det är färgen längst ner♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0