Älskade hund!

Ojojoj vilken turbulent natt jag haft!
Det började med att mitt ♥ gick till jobbet vid 21.30 tiden, då passade jag på att gå och lägga mig och tyckte det hela började se bra ut och att jag kanske kommer kunna somna innan 22. 00 det har ju inte hänt på väldigt länge..
Men icke!
Mitt ♥ ringer och säger att han inte hittar hemnyckeln som brukar sitta tillsammans med bilnyckeln. Så det var bara att hoppa upp ur sängen och sätta på sig kläderna för att gå ut och leta. Men ingen nyckel fanns...
Så väl inne igen från kylen hoppa i säng och försöka sova, gick INTE bra kan jag säga somnade vid 24.00. Helt plötsligt vaknar jag till och hör jag ett pipande ljud, det är söta Isak som står och piper och trampar och vill ut! Jag får panik och studdsar upp ur sängen och får för mig att jag försovit mig. Rusar fram till klockan som visar 02.31!!!
Men varför vill han ut nu?!
Jag sätter mig på mig kläderna IGEN och går ut. Det visar sig att min älskade ISAK har fått diarrè... Jag släpper honom lös i skogen så han får röra sig fritt...
Vi tyckte att han var lite dålig igår och redan då tog jag bort maten. Men nu är han inte OK. Stackars älskade Isak♥
Han har lite ont det märks, sen är han hungrig har ju inte ätit på två dagar nu. Ska börja med att ge honom lite kokt ris ikväll så får vi sakta men säkert fylla på med hans mat!
Han har säkert hittat något i skogen som han smaskat i sig men som då uppenbarligen INTE var bra, TYPISKT!!!
Tur att mitt ♥ kommer hem strax. Jag åkte vid 05.30 och han är hemma till 07. Skönt för Isak att inte vara själv :)

Älskade Isak♥♥♥

Jag får se om jag orkar köra PT-Cirkelpasset ikväll. Känns som att det räcker med att köra med Nicklas idag vid 14.00!
Funderar på om jag ska direkt hem efter jobbet och ta en sväng med Isak för att sedan göra mig iordning för sängen. Kan vara bra att somna tidigt idag, risken finns att jag annars inte orkar upp imorgon och det MÅSTE jag :)

Tjing sålänge!

Kommentarer
Postat av: Benita

Tänk på motortspurén :p Hoppas att din helg kommer att bli underbar med familj och födelsedag =)

Pussar i massor <3

2009-02-19 @ 22:14:51
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0