Äntligen hemma

Äntligen hemma!

Åhhh så skönt att äntligen få ligga i sin säng och vid fötterna ligger min bebis♥ Hans päls kittlar mellan tårna :)

Jag har stått upp hela dan och just nu är vaderna svullna och de dunkar i dom... Har lagt upp fötterna i högläge på några kuddar. 
Var en helt ok dag på jobbet men jag var tvungen att jobba över.. Slutade 14 men åkte inte förns 17.45 då det var dags för att göra naglar.

Idag på jobbet så slutar våra duschar att fungera vid 07...
JA det är ett jätteproblem då man jobbar på ett gym! Panik var det första jag fick, hur faan ska jag styra upp det här? Jag ringer fastighetsskötaren, Curre som han heter kommer och ser till duscharna sen går han ner i pannrummet och ser att det har blivit stopp i rensaren.
Så det blir till att ringa nån som kan pumpa rent i våran rensartunna.
Så snabbt ner till alla toaletter och duschar för att sätta upp UR FUNKTION skyltar. Sen ringa en pumpfirma. Men det är inte alldeles lätt då vi behöver ha 60-100m slang för att komma till pannrummet!!!
Men tillslut vid 11.00 så kom det två stycken pumpbilar som började att jobba! Så när klockan var 14.00 var det klart, trodde vi! Efter ca en timme då det åkt kommer det inte vatten IGEN! Så det var ju bara att ringa igen!
Men nu när jag gick ifrån jobbet så verkade det fungera igen...

En annan liten rolig grej hände då jag ringde och skulle beställa handdukar ifrån våran leverantör.
L= Linn       T=Tant i telefon :)

L: Jag skulle vilja beställa tre kartonger stora badlakan till SATS på Medis.
T: Det ordnar vi, men jag skulle bara vilja fråga hur det kommer sig att ni säljer så mycket handdukar har inte folk med sig det när dom går på gym? När dom köper hos er så får dom ju en himla massa handdukar hemma.

Nu undrar jag lite hur hon tänker här.. Vi har mellan 300-1000 personer PER DAG som kommer in på vårt center som vi ger bästa service till. Det är väl klart att vi säljer handdukar! Personer glömmer ta me sig, en del tror att man kan hyra en handduk, en del vet inte ens om att man behöver då de aldrig har varit på ett gym. Enligt mig är det inte konstigt alls...
 Och hon måste väl vara jävligt glad då vi köper hennes produkter..
Nog pratat om det!

MÅSTE försöka sova nu.

Sussa sött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0