Doftljus!

Jag gick in på elevens hemsida då min vän Ullis alltid har sånna goda doftljus hemma.
Fick ett par underbara i julklapp. Nu vill jag bara ha MER!!! Dom här ljusen är helt FANTASTISKA♥ Brinner länge och doftar underbart. Det finns massor med olika doftljus och mycket, mycket mer smarrigt på deras hemsida.
Gå in
HÄR så kommer du till deras hemsida eller gå in på www.eleven.se
Dessa kommer komma hem till mig :)



Denna doftar Kanel och Äpple♥

Doftar Kokos, tror denna blir superbra i badrummet. Känns fräscht♥


Doftar Körsbär och Vanilj♥

Kanonbra tips är att ge bort ett sånt här fint ljus i present. Alla kommer bli glada :)
Jag kom på att Liw skulle ha en god doft på hennes nya salong. Det blir till att leta efter någon god smak till henne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0