Fina råd av vänner!

Hejsan alla fina vänner som gett mig bra tips om vad som kan hjälpa min söta Isak!
 Jag har gett honom tabletter enligt förpackningen och de sista fick han idag kl.14.
Var ute med honom precis och för första gången på x antal dagar så sket han normalt. Whiii gissa om jag var glad :)
Så dessa tabletter hjälpte denna gång för oss. Han har antagligen hittat någonting i skogen när han sprang lös som han  smaskade i sig.
Har nu kokat lite torsk som han ska få äta en liten bit av. Sen har jag även köpt vätskeersättning på apoteket som han ska få en liten dos av ikväll. Går detta bra så har jag köpt hem morotspurè och mer torsk som han ska få i några dagar nu innan jag blndar ut med hans vanliga foder igen.. 
Vilket pyssel det blir, men vad gör man inte för kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0