Firade Minos födelsedag!

Ullis söta trollunge fyllde 4år i söndags, men vi kunde inte fira då så det fick bli idag istället. Efter jobbet så åkte jag hem för att gå ut med Isak. Men Johan hann före och kom och mötte mig med våran kärlek♥ Sen var det dags att leta tårta, var inne i två ICA butiker (trodde dom hade..) men där fanns det inget.. Men jag hittade ett konditori. Det blev en chokladtårta♥
Sen begav vi oss med presenter och tårta till Ullis och Miqe för att fira!
Vi hade köpt med en sån där raket som bara sprutar ut glitter. Men att tända den var inte det lättaste.. Vi stod i trappen i säkert 10min, sen ville vi vänta på att lampan i trappen skulle släckas. Så när vi väl fick igång allt så plinga vi på! I dörröppningen stod en mycket glad Minos♥
Stannade kvar ett tag och pratade av oss, de visade ett kanonfint hus som de ska gå och titta på. Sååååå himla fiiint!!! Jag och Johan flyttar gärna in dit. På vägen hem pratade vi om huset hela tiden. Det var verkligen fantastiskt, men tyvärr kostar det nästan 4milj! Så skönt att göra någonting en vardag, så att det inte bara blir jobb. Vi hade det jättetrevligt♥


Synd att bilden är suddig..

Paketöppning pågår!

Det skulle genast börjas lekas med de nya leksakerna. Han fick bilar och djur..


Smarrismarr!!!


Sen var det dags att leka lite till :)
Först med Johan sen med mamma!



Tack för en fin kväll Ullis♥ och Miqe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0