Godmorgon!

Godmorgon!

Idag trodde jag inte att jag skulle må såhär bra. Min hals är fortfarande helt svullen och jag känner mig hängig. Har varit ute i snön och pulsat mig fram med Isak. Han är helt tokig och bara ÄSKAR snön. Der ska rullas, kastas snöboll, busa och springa.. Full fart hela tiden :)

Jag ska strax göra mig iordning för att åka in och träna. Efter det så blir det lunch med Ullis♥. När Ullis åker till jobbet ska jag passa på att se om jag hittar någon kostym/utklädsel till imorgon. Vårat center har temat MoulinRouge! Kan bli riktigt kul. Men mår jag såhär så blir det ingen fest. Jag jobbar några timmar på söndag och vill vara 100% OK när jag jobbar!

Mina fina naglar. Tog guld glitter denna gång med gulspärlor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0