Godmorgon!

Då vaknade man av att en viss hund piper tok mycket och vill gå upp vid 08... Bara att traska upp och gå ut :)
Tänk själva att vara mega kissnödig eller bajsnödig och ingen vill gå ut och gå?! Nej fy faan! Klart man går upp. Så det blev ingen sovmorgon idag heller fast jag har tgit ledigt idag...

Jag gjorde smoothies till frukost, när man inte mår hundra så är man inte jättehungrig utan det räcker med att få i sig något lätt!
I smoothien idag hade jag:
♣Jordgubbar (frysta bär, då får man den härligt tjock)
♣Vaniljprotein pulver
♣Banan
♣Sojamjölk (så man inte känner sig så uppsväld i magen)
♣Melon

Nu ska jag pssa på att ta en lång och varm dusch♥


Tjing sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0