Godmorgon!

Sitter och äter lite frukost. Det blir knäckemacka och smoothie, bra när jag strax ska åka iväg för att träna. Då vill man inte proppa magen full..
Smoothie idag:
♣Banan
♣Sojamjölk
♣Jorgubbs proteinpulver
♣Frysta jordgubbar

Somnade vid 02 tiden igår.. Fattar inte varför jag helt plötsligt inte kaan sova..
Idag är det min jobbiga dag i veckan, slutar 22.15 är hemma 23.00, ska ut med Isak, äta, göra sig iordning för sängen och sen ringer klockan på 04.45 = dags att gå upp och jobba!

Jag ska träna med min PT vid 12 sen snabbt iväg för att äta lunch med söta Ullis. Vi har endast ca 45min på oss men vad gör man inte för att hinna träffas. Det blir kinamat runt hörnet av jobbet = perfekt! Ska nog lyxa till med en cocacola light :)

Nej nu börjar jag få bråttom, ska göra mig iordning för träning. Ska passa på att smörja in  mig med brun utan sol krämen också så man ser lite fräsch ut på gymmet! Ojojoj nu kommer Nicklas skratta igen man blir ju lite flammig här och där och mina fingrar brukar jag inte smörja in så dom brukar se vita ut.. Ska kanske smörja in dom idag..

Tjing sålänge♥


Sverige då dom vann guld!!!
Johan har röd hjälm♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0