Godmorgon!


Slutade jobbet vid 22 tiden och åkte direkt hem för att försöka få några timmars sömn och sist jag tittade på klockan så var den 00.34... Och alarmet stod på 04.45! Gissa hur jag mår idag? Pigg?! NEEEJ, sjukt trött.

Jag har som jag sagt förut såååå mycket att göra innan jag åker.

Detta är några punkter som jag ska göra:

♣Personalens löner
♣Titta igenom schemat så att INGA luckor finns och även rastavlösning
♣Ordna ny ringlista för personalen OCH uppdatera ny ringlista till leverantörerna
♣Beställningar
♣Inventering
♣Se till att alla har nycklar, ringa till de som ska lämna in
♣Ge ut ansvarsområden till personalen

Ja lite smått och gått, sedan har jag flera punkter som jag ska bocka av idag!

Tränade med min PT igår.. Fy faan vilken träningsvärk jag har!!!  Men så bra det är att ha det :)
Ska träna med min PT idag med :) Överkropp blir det, jag HATAR det men men vad gör man inte för beach 2009♥

När jag kommer hem ska jag :

♣Gå ut en långis med Isak
♣Städa HELA lghten...
♣Tvätta
♣Handla mat
♣Gå ner till centrum för att inhandla lite smått och gott till resan

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0