Godmorgon fredag den 13:e

Då var det fredag den 13:e... Tur att man inte sitter i ett flygplan idag! Vem vet vad som kan hända?!
Jag vet inte om jag tror på myter och skröner, ena sekunden så säger jag att jag inte bryr mig och nästa så går jag där lite halvrädd och undrar om det faktiskt är så att det finns nån kraft någonstans som kan påverka.
Hur många av oss går INTE på A-brunnar?, Går INTE under en stege? osv.
Jag har fått för mig ibland att jag måste memorera nummer, tex bilplåtsnummer. Jävligt irriterande då jag går förbi en parkering hahaha :) Men jag försöker att INTE titta. Sen kan man ju undra VAD kan hända om jag väljer att INTE göra som min hjärna säger.
När min pappa fick reda på att jag INTE gick på A-brunnar blev han tokig! Så han tog med mig ut och såg till att jag stod på en A-brunn i flera minuter och där fick jag stå...
Sen så sa han: Se INGENTING har förändrats genom att du stod här. Och mycket riktigt ingenting hade ju faktiskt förändrats, och ingen olycka skedde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0