Godmorgon Onsdag

Tränade med Nicklas igår.. I en timme tränade vi endast chins, dips och en övningd då du ligger på golvet på mage med raka armar och ben, sedan för du en 2kg vikt runt dig med sträckta armar. Fy faan vad jag har träningsvärk idag..undra hur det kommer vara imorgon..
Kom hem vid 23 och mötte Grannarna Annelie och Emelie, det blev en kortis promenad med doggisarna i kylan!
Somnade vid 01 och gick upp 04.45 för att jobba. Jag kan säga att det står en Redbull sugarfree brevid mig här i repan♥

När jag kommer hem blir det en långpromenad med söta Isak, behöver kommaigång igen med mina långisar, saknar dom! Det blir lätt att man tar lite längre på helger vilket är toppenskönt men det ska bli vardagar nu med :)

Back to work!

Hörs senare idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0