Godmorgon Vinterland!

Hejsansvejsan!

Har varit ute och myst runt i snön med Isak.. Det är så mysigt med snödrivor och vad ljust det känns ute! Ska strax åka till jobbet för att jobba ända till 22.15, suck! Har varit så mycket i helgen att jag känner mig helt slut i kroppen, vill bara krypa ner brevid Johan i sängen och titta på film hela dagen och kvällen♥ Men tyvärr så får man inga pengar på det underbara sätt så det är bara att börja göra sig mentaltredo och köra på! Isak mår bra idag och verkar ha mer energi, känns skönt. Vi har även fått sova en hel natt idag med! Det är inte lätt att ha hund♥

♣Köpte lite nya godingar:

♣Denna Sparkling Glitter Powder har jag redan köpt en gång med jag gav bort den till Ullis då jag vet att hon kommer använda denna i Thailand och hon kommer vara så fin :) Den skimmrar jättefint på kroppen!!!
Finns på H&M för ca 79:-


♣När jag skulle betala så låg denna vid kassan! Kostade 19,50 sedan 50%rea. Jag tog den på engång, man kan aldrig ha för många läppglans!


♣Nu har jag köpt min första anti-wrinkle kräm och så har den Q10 plus och annat smått och gott i sig. Hoppas nu verkligen att den innehåller allt detta bra!


Dags att göra sig iordning inför jobbet.

Tjing sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa linn du behöver verkligen rynkkräm...not! vänta tills du når min aktningsvärda ålder hahaha

2009-02-23 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0