Godmorgon!

Vi somnade inte förns vid 01.. Kunde inte sova. Greta har legat på Johans hals, på mitt huvud, brevid Isak, vid våra fötter, brevid våra huvuden ja överallt kan man säga hihi :) Sen vaknade jag vid 02 av mig själv och kände att det var något som inte stämde.. Mycket riktigt, där stod Greta vid Johans fötter och tittade på mig. Så det var bara att ta på sig morgonrocken och gå ut. Sedan in igen och försöka somna om. Vaknade likdant igen vid 06. Det var bara att gå upp igen och ut med Greta. Vid 09 började Isak pipa och ville ut.. Så jag har inte sovit så mycket kan man säga.. Är helt slut i kroppen.

Ska jobba 15-20.25 idag inte alls många timmar men ändå så att man inte kan få en skön och lugn söndag!
Det är bara att göra helt enkelt. Har svinont i halsen idag, fattar inte att det inte blir bättre...

Tror nog att jag ska försöka sova i en timme nu så att jag är lite piggare när jag ska vara på jobbet!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0