Hemma idag!

Är hemma idag och samlar krafter..
Söta Greta skulle komma till mig idag men Liw slutade tidigt så jag behövde inte vara hundvakt. Ligger i soffan och bara slappar ska strax gå ut med Isak på en liten promenad.
Det här med att hitta lägenhet var svårare än vi trodde. Några som vi fallit för är antingen för dyra eller för små. Det är så typiskt att det är nått hela tiden.. Men man vill ju inte lägga en massa pengar bara därför att vi nu kommit på att vi vill köpa något. Men vi letar på och hoppas att vi kanske hittar något innan sommaren :)

Har gjort iordning en fruktsallad som jag ska smaska lite på.
Jag har haft i:
 ♣Melon
♣Aprikos
♣Banan
♣Äpple
♣Apelsin
♣Russin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0