Jobba Jobba Jobba Jobba Jobba Jobba Jobba

Idag blir det en lång dag på jobbet, mycket att stå i nu innan jag åker iväg. Vill att allt ska vara tipp topp när jag lämnar över till min receptionist som blir min vikarie under tre veckor. Det är mycket som jag måste beställa så att lagrena är fulla och rena. Papper i massor måste jag sortera och mail ska skickas iväg. Så det blir inte mycket till lugn och ro innan jag sitter på planet. Det kan ju vara bra på ett sätt då man inte har så lätt för att sova på dessa plan, tyvärr! Jag kanske kan somna och sova hela vägen :)
Ska träna med min PT idag, vi har faktiskt bokat in 3 dagar denna vecka. Ska bli riktigt kul!
Nej nu är det dags att sätta på sig smink och kläder för strax blir det till att ta en sista sväng med vovven innan jag åker till jobbet!

Tjing!

Jag ska börja ta hand om mina tänder IGEN. Det blir till att ta tandtråd och fluor tabletter dagligen! Funderar även på att bleka min tänder. Dyrt men jävligt snyggt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0