Kan inte smita undan...

Det första jag får höra ifrån min PT idag är:
PT: Linn hur hade du tänkt att gå ner i vikt om du dricker vin och cider? Du drack i helgen!
Jag: Hur vet du att jag drack i helgen?
PT: Jag läser din blogg! Jobbigt va :)

Hahahaha ja lite jobbigt är det att ens PT vet vad man gör och stoppar i sig. Fast kanske inte bara negativt.. Kan vara bra att bli lite puschad och motiverad. Jag vill gå ner i vikt och få lite synligare muskler. Ja se tränad ut helt enkelt. Målet är att jag ska vara i form till sommaren :)

Imorgon igen kör vi kl.12. Ska inte köra på stenhårt då jag fortfarande äter medicin och har fått träningsförbud i 4 dagar, men imorgon är det dag fem så nu börjar jag igen fast på rimlig nivå! Ska träna med Nicklas två ggr denna vecka ska bli riktigt roligt.

Blomman jag fick ifrån Ullis♥

Det var helt fantastiskt gjort av dig Ullis♥ Betyder mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0