Köpt lite smått och gott

Hittade dessa coola badskumsfigurer. 2st 20:- på ICA


Nu får dom ligga tillsammans med mina andra badkarsfynd♥

Hittade dessa pennor som LUKTAR!!!

♣Mörkblå: Blåbär
♣Ljusblå: Mint
♣Mörkgrön: Äpple
♣Ljusgrön:Vattenmelon
♣Gul:Banan
♣Senapsgul:Citron
♣Orange:Apelsin
♣Rosa:Jordgubb
♣Röd:Körsbär
♣Lila:Grapefrukt
♣Brun:Cocos
♣Svart:Sötlakrits

Köpte lite smått och gott. Jag håller på med ett litet hemligt projekt :) Älskar ju att pyssla och fixa. Detta projekt kommer vara superkul att göra!!! Lite glitter pennor och glitterbokstäver och en massa fina pappersark, var bara tvungen att få med mig det hem♥


Köpte lite tidningar som jag ska sitta och bläddra i och mysa upp mig i soffan. Ska tända lite ljus och kanske även börja lite på mitt projekt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0