Lunch..

Idag blev det omelett med tomat och kalkon plus en avocado med keso. Enkelt att göra och gott. Jag tar 4 ägg fast endast äggvitan på 3 av dom och på det sista ägget tar jag även äggulan. Äggulan består av fett och det är onödigt mycket att ha i en omelett! Därav så ser den lite blek ut. Jag har föresten proppat i mig hela fruktsalladen. När det gäller frukt så får jag inte nog!!!!!!!!!!!


Jag har beställt bikinis men jag har glömt bort vilka hahaha. Men jag passade även på att köpa sandaler och örhängen fast jag egentligen skulle behöva ett par sköna gympaskor. Det är bra att ha med sig ett par sköna skor då man kanske vill åka på någon utflykt eller vill gå en promenad.. Åhhh jag vill till Thailand nu. Jag skulle lätt kunna tänka mig att bo där och kanske öppna ett Cafè. Vad mysigt det skulle vara♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Jag ska på ett möte halv 10 sen är jag ledig =)

Va hungrig jag blev nu när jag såg din omelett hehe

kram

2009-02-03 @ 19:12:59
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: camillaw

do it! då kan jag komma och fika :D

2009-02-04 @ 22:23:28
URL: http://camillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0