Makeupakuten!

Visar lite bilder ifrån när jag var hos Liw och färgade mina ögonfransar och ögonbryn på hennes salong häromdagen!
Jag vill ha dom färgade innan jag åker till Thailand.
Det är så skönt att kunna ha lite färg i ansiktet eftersom man inte kan använda smink i samma mängd i den värmen. Sen vill man ju bli brun och kunna bada och då kan man ju verkligen inte ha smink. Men det hjälper att ha lite färg på fransar och bryn för att känna sig lite snyggare och se lite pigg ut :)
Jag ska göra en gång till innan jag åker!





Sådär ja. Ögonbrynens färg kommer bli ljusare men nu ser man ungefär hur formen kommer bli och så är det lite färg på mina ögonfransar! Det kommer bli kanon då jag tvättar av färgen på ögonbrynen och sminkar till mig.
Det ser ju lite roligt ut då jag inte har något smink men men...

Isak och Greta var också med! Dom var sååå himlans duktiga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0