Mikael Nyqvist

Jag och Mikael har ett mission.
I Torsdags sa jag åt honom att nu jäklar ska vi göra ett mission. Det går ut på att han ska ge mig tips på saker som jag och Johan ska göra för att få Johan mer kulturell och jag ska få ner Mikael i ett solarium. Bra va!
Mikael måste nämligen bli brun till en film han ska göra, kanske ska jag tipsa om mina brun utan sol krämer hihi?! Det är nämligen så att han är rädd för att lägga sig i ett solarium, tyckte själv att det var obehagligt att lägga mig första gången då man ska stänga locket. Men jag ska nog komma på nått bra som gör att han kommer lägga sig i ett. Han bjöd med mig och Johan då han spelade på operan. Vi fick följa med backstage och träffa alla som spelade i pjäsen, det var jättespännade och lite nervöst. Otroligt bra pjäs!!!

Mikael skrev en lapp till mig om en bok jag skulle köpa, ska bara lista ut vad det står...hihi:)


Kommentarer
Postat av: Kelly

Men sånt där stå solarium då? Dom e väl inge läskiga..hehe...Tror det står nåt om svart silver på lappen..:)

2009-02-14 @ 22:24:29
URL: http://theonekelly.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Jag får nog googla lite på det helt enkelt!

2009-02-14 @ 23:52:44
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0