Min Födelsedag!

Mamma och pappa kommer intågades och sjunger för fulla muggar!
Det blir macka och thè på sängen och självklart levande ljus♥


Fint paket! Jag och min mamma ÄLSKAR att slå in fina paket♥

Fick en fin förvaringskartong och i den låg följande...  :)



Thailandspengar och solskyddsprodukter♥

Tom inuti burken så var den snygg!!!


Jag gillar ju ordning och reda så mamma och pappa hittade en snygg förvaring av pennor, inköpslista, telefonbok, ritblock, även plats för två kort...




Greta är med och myser♥



Mina favoriter♥

Nu ska jag iväg till Liws salong för att färga mammas ögon och bryn fransar :)
Återkommer med bilder ifrån dagen då jag har varit på små äventyr...

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis grattis grattis igen min älskade vän! Jag längtar sååå tills vi ses igen! Älskar dig! Puss

2009-02-21 @ 18:31:49
URL: http://mariaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0