min hals..

Jag har fått såååååå jävla ONT i halsen fa faan hände. Jag kan knappt svälja.. Det bara kom då jag var på väg hem ifrån solariet. Ringde mammis och fick lite tröst. Så nu har jag lytt hennes order och jag dricker the med honung, inne på tredje koppen nu... Tom det är jobbigt att få ner just nu. Jag känner mig varm och svettig.. Jag får INTE bli sjuk NU.
Ps. Vad skönt med snö♥

 
Jag ska på världens bästa pass imorgon med Lisa♥ och Ullis♥, hoppas det kommer gå med tanke på hur jag mår nu... Sen på lördag så har vi personalfest för alla SATS anställda! Förra året var va 3000st!!! Från kl08-02 så är det olika träningspass, shower, 3rättersmiddag, artister, diplom utdelning osv. Det är en sånhär fest en gång per år och den festen kostar fler hundra tusen.
Vi hyr en av de största lokalerna som finns för att vi ska få plats, man har nu planerat att ha nästa års fest i GLOBEN pga att vi får inte plats helt enkelt, och nästa steg är globen.. Helt sjukt!!!   :)

Bilder ifrån förra året temat var silver!!!

Alla fick ett band som man var tvungen att ha på sig, hade du inte det så kom du inte in!


Dessa toalettbesök där vad som helst kan hända hahahahaha :)


Jag kämpar på!


Han står på en hand och pumpar armhävningar i denna position, helt sjukt bra!!!!!!!!!!!

Mitt gäng förra året, silver tema!


Det är hur många långbord som helst i denna lokal och tänk bara en massa SATS anställda!

Det här tror man ju inte är möjligt men japp det är det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0