Nu får det vara nog!

Var och köpte popcorn med cheddar såklart! Hittade då denna goding på ICA. Ville ha cocos men det var helt slut! Tyckte denna luktade gott så nu ska jag prova denna :) Jag behöver ju verkligen en lotion till hihi... Ullis det var denna du menade va?!



Nu har jag och Johan varit uppe hela natten igen pga att Isak är dålig.. När klockan var 02.30 och han ville ut igen så bestämde vi att ta varannan gång! Sista turen som jag tog var vid 05.45 då var jag så trött att jag endast satte på mig mina uggs och Johans vinterjacka..tur att den räckte ner till knäna!
Det är så hemskt att se honom lida så..
Nu får det vara nog!!!
Åkte till apoteket och köpte Canikur. Vi ska ge honom 3tabl var 8:e timma i 3 dygn. Det enda han får är vatten!
Hoppas nu att vi får sova denna natt! Är sååå trött nu efter alla tidiga mornar med jobbet och med Isak.

Fy faan vilka stora tabl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0