Plastblommor

Jag har ALDRIG ägt ett par plastblommor i hela mitt liv. Det är det värtsa jag vet!!! Tills för nån månad sedan då jag blev tokigt irriterad på att mina blommor i vardagsrummet hela tiden dog pga att det är så kallt vid våra fönster.
Så jag gick ner till vår blomsteraffär för att köpa nya, men då står det två st murgrönor i plast och skriker att dom vill hem till mig. Jag köpte dom och är toknöjd. Tycker inte alls dom ser plastiga ut faktiskt.
Jag ringde mamma för att berätta att jag för första gången köpt plastblommor. Mamma ville genast att jag skulle skicka kort på dom så hon fick se på dom. Hon HATAR verkligen plastblommor också. Men dessa tyckte hon var OK. Jag tycker annars att det kan se väldigt billigt ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0