Rast...

Nu har jag rast i nån minut till. Det blev en snabb rast. Ner med nötter, banan, russin och ramlösa! Gott :)
Idag när jag kom till jobbet så hade min söta vän Ullis lämnat en blomma i receptionen, till MIG!!!
Jag har bara fått en blomma bara sådär!!! Fatta att jag blev superduper glad :) Det gjorde HELA min dag kan jag säga. Jag lägger upp en bild ikväll när jag kommer hem.
Idag har jag haft en extra personal i repan, hon ska jobba extra så småningom.
Lisa heter hon och är grymt bra!!!
Nej nu måste jag iväg och jobba lite.. Ska byta av Arash på rast, han är så hungrig stackarn...

Puss♥♥♥

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Vad härligt det är att bli överraskad. Söta Linn, du borde få blommor varje dag. Om det blir några gelehallon kvar kan du kasta in dem i mitt skåp. :-) Hur kan femtusen medlemmar inte göra slut på en ask gelehjärtan på tre blanka. Det fixar jag ju för fasen själv. På två. kram

2009-02-16 @ 21:23:22
URL: http://tillelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0