Resultat

Resultatet av att jag smörjde in mig igår kväll då jag var mega trött ÄR:

♣Vita tår
♣Fingrarna är vita
♣Fläckvis på armarna
♣Knogarna är kolsvarta

Ojojoj vad roligt min Pt och Ullis kommer ha när dom ser mig sedan idag.
Nicklas (min PT) brukar alltid skratta då jag kommer och ska träna då jag smörjt in mig. Jag brukar alltid göra det då jag tycker att det är så fult att se sig själv i spegeln knallvit...
Jag kan lova att hans första kommentar blir idag: Men Linnsan nu har du smörjt in dig igen hahahahaha :)

Och Ullis och jag brukar också roa varandra då vi är besatta av denna kräm lotion!!! Jag har även gjort min söta vän Maria beroende♥

Fast faan va bra den är♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0