Sjuk igen...

Då var man äntligen hemma efter jobbet.
Jag har sån fruktansvärd huvudvärk, fick det precis innan jag skulle till jobbet.
Jag har försökt att hitta någon som kan jobba för mig imorgon då jag fortfarande har ont i halsen och har spränghuvudvärk!
Eller är det ett tecken på att min kropp försöker att dra i handbromsen?!

Jag har varit sjuk och frånvarande från mitt jobb 3dagar de senaste 2 åren, det är inte mycket!!!

Jag har jobbat med värsta pollenallergin, opererade foten och tre timmar senare står jag på jobbet, har haft rännskita haha ja det är sant!, tappade rösten när jag jobbade på ett cafè (jag hoppade in och diskade istället) ja som ni märker så ger jag mig inte så lätt fast det är väl det som gör att jag har kört slut på mig själv också.. får skylla mig själv helt enkelt!

Köpte med mig lite frukt hem så nu ska jag göra lite fruktsalld till mig själv, om jag orkar..

Vill att min älskling ska komma hem NU♥, tur att Isak finns så man har någon att pussa och mysa med♥

Kommentarer
Postat av: Kelly

Du måste ju ta hand om dig.. Lyssna till kroppens signaler...:)

2009-02-09 @ 09:18:09
URL: http://theonekelly.blogg.se/
Postat av: Ullis

Vännen..du måste vara hemma nu och vila dig så att du blir helt frisk.

Har även en här som borde ligga isängen men ikke...



Kram kram

2009-02-09 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0