SMS

När jag satt på bussen hem igår från jobbet 22.30 får jag två sms ifrån min vän Liw♥

Sms nr1
♣ Kämpa på älskling! Du är så jävla bra! Det får vi tillbaka sen, snackar imorgon, pusspuss!

Sms nr2
♣ Farmor säger alltid: Vänner är änglarna som lyfter oss när våra vingar har problem..stämmer ganska bra eller hur?!
Tillsammans klarar vi allt. Skickar lite färsk kraft till dig nu :) Puss

När man får sånna fina sms efter en jobbig dag på jobbet och man vet att man endast får sova i 3-4 timmar innan man ska upp och öppna igen på jobbet  så är jag jävligt nära att börja tok gråta mitt på bussen!
Jag är verkligen en känslomänniska och jag blir väldigt berörd, det går rakt in i hjärtat♥ och där kommer det att stanna och gro♥

Tack söta Liw för de orden, de värmde mig!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh vilka fina sms..



kram kram vännen.

2009-02-11 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0