Snälla se denna film!!!


Denna film handlar om en far och hans son.

En dag frågar Eric sin far om han vill springa en maraton med honom?
Fadern svarar ja!

En annan dag frågar Eric sin far igen om han vill springa en maraton till med honom?
Fadern svarar ja!

Lite senare frågar Eric sin far om han vill springa "Ironmen" tillsammans med honom? (4km simmning, 180km cykling, 42km löpning)
Fadern svarar ja!

Här kommer videon till denna historia♥



Jag blir så berörd av denna fantastiska fader som gör ALLT för sin son!
I en intervju frågar reportern sonen Eric vilken sport han skulle vilja spela om han hade ben.
Eric svarar: Ishockey, basket och fotboll vore roligt men först skulle jag sätta min far i rullstolen och springa Ironmen med honom så som han gör för mig♥

Detta är KÄRLEK på HÖG jävla nivå♥♥♥

Ojojoj vad jag har gråtit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0