Snart läggdags

Då var det snart dags att börja göra iordning sig inför morgondagen. Måste plocka fram plattången, har precis duschat och måste släta ut mitt långa hår så jag ser normal ut när jag går upp imorgonbiti. För då har jag inte tid att styla håret. Kläder ska fram och väskan ska packas, faan jag kom på att jag ska tvätta byxorna åhhh! Ska slänga i dom på engång nu... Timmarna bara flyger iväg när man är hemma!
Hoppas jag nu kan somna och inte känna stress inför att jag ska upp. Jag brukar ha jättesvårt för att somna då jag ofta känner stress inför att jag inte får försova mig. Det är ingen skön känsla! Det gör att jag sover ca 3-4 timmar per dag. Men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa mitt problem.. Har försökt med allt känns det som. Jajaja nog tjatat om detta.

Min dag imorgon:
♣04.45 Går upp och gör mig iordning till jobbet.
♣06.15-14.00 Jobbar
♣14.00-15.00 Tränar med min PT
♣15.30-17.45 Jobbar extra med lite pappersarbete...suck
♣17.45-19.00 Fixar naglar

Sen jäklar ska jag hem och SOVA!!!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Ja gör de =)

Haha ja lite socker måste man ju i sig :p

2009-02-03 @ 21:59:00
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0