Soligt vinterland!


Vad underbart med soool :)

Man blir ju genast glad och pigg. Tänk vad bra energi jag kommer ha efter min semester i Thailand! Härligt♥
Förra året då jag satt på planet hem så hade jag ÅNGEST ordentligt, jag ville verkligen INTE hem. Jag ville inte till det grå och trista vädret, jobbet eller hem till vardagen. Jag hade ju haft dagar då jag gjorde precis som jag ville, åt ute varje dag, fick massage, sola, bada, upptäckte nya saker osv.
Men väl hemma så blev jag överlycklig då jag fick träffa Isak♥ min ÄLSKADE hund. Och ganska snabbt kom man tillbaka till vardagen. Men när man är utomlands så blir det som om man trycker på en  pausknapp i ens liv, det finns så mycket mer än att åka till jobbet sen hem jobbet hem jobbet hem...

Det svåra är ju att fortsätta leva i ens egen vardag och känna ren lycka och tacksamhet♥

8dagar kvar till sand mellan tårna :)




Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, håller inte med. Tjejer är bara för mycket fake numera. Hela stilen löshår, lösnaglar, blekta tänder, silicontuttar mm visar bara på dåligt självförtroende. Go you real ladies!

2009-02-25 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0