Söndag...

Då var det Söndag igen... Vart tog veckan vägen? Det går sååå fort!
Jag mår inte 100% idag. Har ännu ondare i halsen och kroppen känns svag, beror nog också på medicinen jag äter.
Är så trött... Vill bara sova!
Ullis, Miqe och barnen skulle komma idag och vi skulle ta en mysig promenad i skogen. Men jag var tvungen att avboka då jag inte känner mig 100%.. Jättetråkigt då jag verkligen ville träffa dom och mysa! Men jag måste bli bättre tills imorgon då jag inte kan vara borta längre ifrån jobbet...
Johan har åkt för att jobba, slutar vid 12 i natt. Så nu blir det att ta det lugnt och titta lite på tv.

Tjing så länge!

Nu är det inte långt kvart tills Thailand♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh, vad jag längtar! Ikväll blir det utflytt buhuuu :( ring sen! Puss

2009-02-15 @ 15:15:54
URL: http://mariaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0