Besök av valp!

Fick ett sms av min söta vän Liw igår. Hon undrade om jag kunde passa hennes söta hundvalp Greta?
Men SJÄLVKLART!!!
Så vid 19 tiden droppade Liw och Greta förbi :)
Johan fick passa doggisarna medans Liw och jag gick ner för att sola solarium, jag vet FARLIGT men faan så skönt!!!
20 min bara för mig själv i värmen♥
Gick en kvälls promenad med grannen Benita och våra doggisar. Skönt att komma hem på kvällen och in i värmen. Så var kl.22 och jag hoppade i säng. Vaknade till vid 24 av mig själv och gick ut i vardagsrummet och där hittade  jag Johan sittandes och kolla på LOST med söta Greta i famnen som snarkade gott♥
Somnade om igen men vaknade återigen vid 03 och låg vaken en stund. Greta låg vid våra huvuden och myste medans Isak låg och sussa gott vid fötterna♥
Åhhh det var sååå mysigt.
KÄRLEK♥!

Imorse tog jag en runda med Isak och Greta innan jag gick till jobbet. Sen stoppade jag ner Greta under täcket tillsammans med Johan, innan jag gick tittade jag in och då låg Johan, Greta och Isak och sussade.
Jag ville bara krypa ner och mysa själv♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0