Träffade Ullis!

Tränade med Ullis idag, fy faan vilket mördarpass. Jag har ont i hela kroppen, fast ändå känns det bra för då vet man att man tagit i 100%!!! Känns skönt att avsluta en tuff vecka på detta perfekta pass. Efteråt tog jag och Ullis en fika. Det blev grillad ciabatta med mozzarella och tomat, självklart lyxade i till med en cola light och en cola zero :) Som vanligt sprang tiden på alldeles för fort..
Jag fick även en present av Ullis! Det är ju min födelsedag imorgon...
Känner mig bortskämd, får ALLTID en massa fina saker av henne. Denna gång fick jag Escadas underbara bodylotion. Jag blev superglad :)
Tack snälla Ullis för en fantastisk present, uppskattar den jättemycket♥

Fina presentpåsen den låg i!


Ska smörja in mig ikäll innan läggdags♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0