Tränings Fredag

Så där då sitter jag äntligen ner för första gången på hela dagen. Åkte in till jobbet och träna vid 10.00 med min PT sedan var det bara att åka till SATS globen för att träna pass med Ullis vid 12.00. Snacka om att jag känner träningsvärk i hela kroppen :) När jag tränade med Nicklas imorse så hade jag precis smörjt in mig med min nya cocos lotion. Han sa att jag luktade som en hel cocos fabrik, hoppas han menade positivt... Efter träningen med Ullis så tog vi en lunch ihop. ALLTID lika trevligt att sitta och prata och skratta! Vi är så himla lika och känner stort förtroende inför varandra så vi kan prata om ALLT, det är ju det vänner är till för, känns mycket bra. Tack för en fin dag Ullis♥

Ullis ger alltid mig fina saker. Idag så fick jag denna söta vattenflaska. Jag har nämligen glömt min flaska varenda gång vi tränat så hon har väl tröttnat på mig nu hihi :) Så nu har vi likadana♥


Jag har köpt en ny lotion and I LOVE IT♥ 89:- på ICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0