Trött

Somnade inte förns vid 01 och gick upp vid 04.45.. Trött som faan!
När jag satt och drack thè imorse så trodde jag att jag skulle somna sittandes vid matbordet med koppen i handen. men det var bara att köra på. Vid jobbet så har vi en 7:eleven, tacka faan för det dessa dagar. Det blev en sugarfree redbull och halstabletter. Riktigt goda faktiskt, svartvinbärssmak! Redbullen öppnar jag strax...
Idag har jag nästan tappat rösten, vaknade upp och hade SJUKT ONT. Jag var hemma två dagar förra veckan och i måndags. Trodde jag var bra men uppenbarligen så lyssnar inte jag på min kropp och så här går det då..
Väntar just nu på att vårdcentralen ska öppna sin telefonlinje så att jag kan få en chans att boka en tid. Jag är nästan 100% säker på att jag har halsfluss, det är inte första gången för mig..
Typiskt att man jobbar i reception där folk strömmar in för att träna, telefonen ringer och alla dessa frågor som medlemmarna har!

Nej nu ska jag börja fylla på varor, hörs sen!

//Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0