Full rulle hela dagen

I
dag har det varit full rulle hela dagen!
Först blev det en smarrig frukost som jag och pappa ordnade.
Passade på att göra eget musli också.

Innehåller:

♣Russin
♣Aprikoser
♣Mandlar
♣Hasselnötter
♣Rågflingor
♣Fiberberikande Havregryn



Sen iväg för att titta på två lghter. Den ena var helt fantastisk! Vill ha NU tack :) Sen blev det en liten fika i Aspudden i väntan på att titta på en till lght.
Mamma och jag åkte vidare till fältöversten för att titta på skor som skulle vara på rea, men tyvärr så var det VÄLDIGT utplockat... Så det var bara att sätta sig i bilen igen..men nu till Liws salong. Mamma ville nämligen färga ögonfransarna, hon skulle gjort det igår men det blev så tajt med tid. Mamma blev supernöjd :) Sen hem igen för att äta lite av fiskgrytan som blev över från igår..såååå gott.
Ut me Isak och när jag kom in igen så hade jag fått besök av Annelie, Emelie och Evelina, mina fina grannar. De kom med presenter, till MIG!!! Det blev en fika paus och små snack!
Tog sedan en kvällstur med Annelie och våra doggisar och pulsade runt i snön, mysigt!
Så NU har jag kommit hem och kan koppla av, så bra gick det med att INTE planera in nått denna helg utan bara ta det lugnt... Ska försöka med nästa vecka istället :)


Tack SNÄLLA för presenten Annelie♥, Anna♥ och Sussie♥


Sen fick jag och Johan en present av Evelina!
Ni ser att jag har fått en massa blingbling  (jag har tillochmed fått en handväska) och Johan en polisuniformsdräkt, sååå söta och fina!
Har Evelina gjort alldeles själv.
Tack ifrån oss båda♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Gud va fin den där va, hjärtformade vinglashållaren :p

2009-02-23 @ 12:36:13
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu väntar vi bara på att få smutta i oss nåt från dom..hihihi

2009-02-23 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0