Träningsvärk!!!!!!!!

♥♥Var och åt lunch med Ullis efter träningen igår. Det blev kinamat :) Smarrigt!


Jag har sååån jäkla träningsärk, kan knappt lyfta armarna hahahahaha..
Imorgon blir det ben! Vi ska prova på om jag kan lyfta 90kg i marklyft tre siffrigt. Ojojoj det kommer bli tufft. Men Nicklas får väl stå ocj skrika på mig så kanske kanske det går... Vi får väl se :) Sen har jag och Johan bokat in PT-Cirkel på kvällen och där skulle det bli benträning också. Jag kommer inte kunna gå i helgen hahahaha :) Jag som hoppas på att kunna träna med Ullis på fredag Muskelpasset med Elisabeth! Vi får se vad som händer...

Mamma och Pappa kommer upp på fredag efm och ska stanna under helgen hos oss. Ska bli mysigt! Det är sista helgen vi hinner träffas innan vi åker till Thailand! Sen kommer vi att se dom en gång till men då enbart för att lämna över Isak då dom hjälper oss att passa honom♥

Puss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0