Läggdags

Nu är det dags för mig att packa ihop och dra mig in till sovrummet!

Mitt ♥ har ordnat ner ett nytt avsnitt ifrån Desperate Housewives. Jag ligger en hel säsong före och för er som följer serien kan jag bara säga att det blir bättre och bättre...

Imorgon är det dags för jobb, ska skylta om i shopen. Har fått nya vårkläder!

Sen blir det träning med min PT, vi ska träna underkroppen för i tisdags så tog vi överkroppen! Var på ett spinningpass idag, känndes riktigt bra att svettas ordentligt.

Möter Johan för att åka och fira söta Minos som fyllt år♥ Ska nog ta med en liten tårta kanske...


Ps: Ullis! Vad har du för olja? Jag provade att göra den där grekiska salladen, hur svårt kan det vara tänkte jag.. Men det blev inte alls som din..suck!!!


Faan glömde bort att jag måste raka benen och smörja in mig en sväng med brun utan sol, åhhh jobbigt jobbigt!!!

Tjing sålänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0