Vilken dag/kväll

Har varit och tränat med Ullis och Lisa, gick superbra! Det var ett stenhårt pass som vanligt.. :)
Åt lunch med Ullis direkt efter i globen, sen strosade vi runt lite i shoppingcentret..

Väl hemma så kommer grannen Benita över och vi tar en promenad med doggisarna. Trevligt med lite sällskap!
Sedan så har hon som sagt hjälpt mig att ordna fint på min blogg sida. Vad tycks?
Vi handlade lite käk sedan så har vi bara pratat om allt mellan himmel och jord, kan behövas ibland. Hon har precis gått hem till sig och nu är det dags för mig att sussa♥

Imorgon är ju stora Inspirationsdagen för alla SATS anställda. ALLA kommer vara där, detta är höjdpunkten som alla har väntat i ett år på! Som jag mår nu så vill jag inte gå dit. Jag känner mig hängig och har svinont i halsen. Då kommer jag ändå inte ha roligt. Sedan så jobbar jag på söndagen och då vill jag inte må sämre eller vara bakis!
Vi får se hur det hela slutar.

Dröm söta drömmar♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Min bästaste vän, du har blivit UTMANAD!!Puss

2009-02-07 @ 12:38:34
URL: http://mariaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0