Besök av Liw och Greta!

Söta Liw och Greta kom på besök! Vi käkade fläskfilè, rotfruktsgratäng, mozzarellasallad och svampsås såååå jävla smarrismarr!!! Isak blev helt tokig i Greta, ville bara busa och leka hela tiden... Hon är ju så gosig det lilla charmtrollet. Var tvungen att gå in till söta grannen Anna för att visa upp charmtrollet♥ Hon stod och ordnade i vardagsrummet efter att målaren har varit där och tapetserat om och lagt nytt golv. Blir kanonfint!
Vi lyssnade igenom Liws låtar som hon har fått hjälp att spela in. Dom är så jävla bra jag fattar inte att hon inte lämnar in dom till en skivproducent eller söker till sångprogram! Hon är bara bäst min Liwsan♥ Hon har ju sjungit hon dansat hela hennes liw. Musikaler är hennes favorit :) När jag bodde i Nkpg så gick jag på varenda föreställning som hon var med i!!! Det lägsta Liw har gjort va när hon spelade in en låt tillsammans med Gunther (enligt Liw själv), hahahaha fast jag tycker den är ganska bra måste jag säga. Lyssnade även på den idag och partade loss hihi :)





Fick fina blommor av Liw♥

Isak och Greta stormtrivs♥




Greta och Isak myser och busar :)





Tack söta godingar för en underbar kväll!!! Love you♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0