Bra energi, äntligen..

Sådär ja nu mår jag lite bättre. Nu har jag och Johan ändrat taktik , vi ska buda som faan och vara lika fräcka vi, HA!
Nu har vi budat på tre stycket lghter :) Två av dom vet vi ju egentligen att vi aldrig kommer ha råd med men dom va sååå lyxiga och fina att vi inte kunde låta bli. Den får vi ångest då det faktiskt börjar bli allvar att vi ska flytta. Vi vill ju inte gå miste om våra älskade grannar, som faktiskt är BÄST♥

Vi ska på våran första visning imorgon kl.15.00, ska bli spännande, men som vanligt är ju jag och Johan så nyfikna av oss att vi har gått förbi utanför lghten och smygtittat... :) Badrummet behöver dock göras om, någon som vill?!
Jag tror att när man kliver in i lghten så känner man direkt om det är rätt eller ej, det är en speciell känsla som måste finnas där! Jaja nog tjatat om det.

Hade riktigt bra energi idag på jobbet. Mycket folk och mycket att göra inför helgen. Alla SATS center i hela Sverige har öppet hus ända fram tills på söndag!!! Så vi har lite happenings på centret :) Ni är alla Välkomna såklart♥

Har inte tränat sedan i tisdags.. MÅSTE till gymmet imorgon, ångest annars.. Nästa vecka har jag nämligen bokat in 2 dagar med min PT, ska bli jäkligt kul faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Kelly

Men vad nu då, ska ni flytta? Ni kan ju inte dra härifrån. Finns ju ingen chans i världen att jag får så underbara grannar vägg i vägg igen...:S...

Vart är lägenheten ni kikat på då??

Angående mitt inlägg så tror jag att du tänker på rätt tjej. Skulle verka lite hemlig där, men jag upptäckte att det blev rätt självklart nu när jag läst inlägget i efterhand..Hehe

2009-01-25 @ 08:24:29
URL: http://theonekelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0