Lght..

Hejsvejs!

Tittar just nu på Made in Sweden. Faan va bra program...

Jag och min baby försöker att hitta någon lght som vi kan köpa. Men det är ju pengarna som styr. Så är det någon som har pengar över så är det bara att ge dom till mig inga problem. Jag vet var jag kan använda dom :) Vi har hittat en lght som finns i Tyresö som vi VERKLIGEN vill ha. Men vi tror tyvärr att den kommer stiga i pris på budgivningen så pass att vi inte kommer att ha råd, men då får det bli så. Sen har vi även en lght som söta Ullis hittat åt oss. Vi gick och titta och den är perfekt, enligt mig. Jag slipper åka buss OCH tunnelbana till jobbet. Jag kommer endast sitta 10min på tunnelbana till och från jobbet. Fatta vad sköööönt!!! Men Johan är lite känslig och tyckte att vardagsrummet var lite litet... suck! Men jag kanske kan övertyga honom... :) Visst den skulle kunna ha varit lite större men va faan hur känsliga ska vi va?! Jag får jobba på den biten...

Somnade såklart på soffan efter jobbet så nu ligger jag i sängen och försöker bli trött igen.. jobbigt!

Sussa sött♥

Kommentarer
Postat av: Benita

Tack så mycket =)

2009-01-28 @ 22:00:37
URL: http://benii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0