Drömma bra eller dåligt?!

När jag är arg eller ledsen så städar jag.
Gissa om vår lght är städad nu :) Jag vart så himla upprörd över att lghten blev såld på ett fult sätt så det blev till att städa för att lätta på trycket... Skön känsla efteråt när allt är rent och snyggt runt omkring en. Nu kan jag komma hem imorgon och njuta av helgen utan att behöva städa först, whiiiii!!!

Det är bara att börja leta igen då...

Det är farligt att börja drömma sig bort ibland, man blir så lätt besviken. Som nu tex när både jag och Johan verkligen ville ha denna lght så fantiserade vi hur vi ville inreda och hur det skulle vara att bo där. Nu är det inte lika roligt längre, suck. Sen kan jag drömma om hur det skulle vara att ha tillgång till en massa pengar, jag säger inte att jag skulle vara en lyckligare människa men faan vad det skulle underlätta ibland. Tänk vad skönt att slippa och gå och tänka på hur mycket pengar man har kvar. Man kan bara gå in och handla det man vill. Vilken tillgång :)

Drömma ska man göra, man ska även förverkliga sina drömmar. Det kan bara ta lite längre tid♥

Vi behöver tid att drömma, tid att minnas och tid att nå det oändliga. Tid att vara♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

NEJ..Är lägenheten redan såld??



Kramis

2009-01-22 @ 21:38:35
Postat av: Linnsan

Japp, känns purjolök faktiskt :(

2009-01-23 @ 05:23:06
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0