Energidag!

Idag hade jag en såndär bra energidag.
Vaknade och hann äta lite frukost vid 05, man är ju inte jättehungrig. Trött som faan och likblek men ändå bra energi. Kom till jobbet och öppnade. Stammisarna kom och var lika glada = jag glad!
Sen så blev min ATT GÖRA lista väldigt lång men det hinner jag förhoppningsvis med imorgon innan jag slutar vid 13,00. Men det var ändå roligt idag på jobbet, personalmötet var givande och jag har lite grejer pågång som jag ska fixa. Ska prata med min platschef om det..spännande hihi :)
Rensade hela våran shophörna idag med kläder, tog bort ALLT. Nu ska vårens kläder upp och så det ser lite fräscht ut! Det är sååå himla roligt att gå och plocka, pilla och fixa :) Det ger mig massor med energi. Ska ta kort och visa er sedan. Kläderna ska komma imorgon men det brukar vara lite försenat då leveransen kommer ifrån Norge! Spännande och se vad vi får, jag har glömt vad jag beställt..oups!
Jajaja bra blir det ialf.

Faan min mage kurrar och surrar.. Jag blir lite hispig när jag har massor av saker pågång. Jag blir stressad och glad och jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt! Pulsen är hög och jag har svårt att sitta still. Var ska jag börja? Nej nu får jag ge mig, jag är ledig nu. Inte jobba då...


Ett glas vin skulle sitta JÄVLIGT bra just nu!


Tjing Tjong♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0