Ensam

Får man känna sig ensam fast man är i ett förhållande? Ensam fast man har en söt hund som ligger brevid i sängen? Ensam fast man har sett sitt baby i 3timmar idag?
Kroppen vill ha varma stora kramar och någon som säger hur bra och fin just jag är. Min röst vill skrika rakt ut och bli av med lite agression. Ögonen vill tåras lite.
Ja vilken dålig kväll det blev helt plötsligt...

Varför, vet jag inte...

Hmmm det får vi ta och ändra på tills imorgon. Måste hinna sova nu ska faan upp strax och gå iväg till jobbet..suck!


Det blev visst ett gnällinlägg men sånna måste ju få finnas också. Det är ju lite meningen med en blogg att skriva av sig lite och då kan det bli såhär ibland...

Nu vill jag till landet!!! Det är den enda platsen där jag kan koppla av och bara vara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0