Fredag och ont i kroppen :)

Har kommit hem efter en lång dag på jobbet.
Bra energi idag med faktiskt!
Tränade som sagt med min PT idag efter jobbet i en timme.. Jag har nog aldrig känt mig så orkeslös och tung i kroppen som just idag. Kände som om jag var en ångvält som sakta rullade fram.. Men men det gick ju det också till slut. Det är så praktiskt att ha sin PT som man bokat upp med. Dels blir man motiverad och sedan gör man sånt man aldrig skulle ha gjort och visst faan kan man mycket mer än man tror!!! Men ibland behövs det någon som skriker lite på en. På slutet så fråga Nicklas: Hur det känns det Linn? Efter att vi avslutat med kondition och mina ben skakade..
Då kom det: Håll käften Nicklas min kropp skakar ju!
Vilken tur att jag känner Nicklas privat hahahaha :)

Nu efter en dusch så känns det riktigt bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0