Fredag på jobbet :)

Igår jobbade jag mellan 06.15 - 13.00, tyvärr jobbade jag över till 15 hade sååå mycket papper som skulle iväg och fixas innan jag kunde andas ut och ta en välbehövlig helg!

Jag kom till jobbet med lite pirr i magen, kändes som en bra fredag. När resten av personalen kom så blev det faktiskt en riktigt bra fredag, alla var glada och spred energi!
Jag passade på att gå på lunchklassen som idag var spinning30min och core30min. Så jäkla bra musik det var både på spinningen och coren :) Min puls dunkade hårt och mycket i min kropp och svetten rann. Härlig avslutning med ett sånt pass!

Kom hem och slappa lite framför tvn sen däckade jag där i en timme. Johan skulle jobba natt och kilade iväg till jobbet samtidigt som han gick kom söta grannen Annelie och förbi och vi bestämde oss för att ta en kvällsprommis med hundarna. När vi kommit ner till parkeringen ser jag min baby stå och sura, biljäveln fungerar inte... Hans pass börjar om 35min!!! Snabbt plockar Annelie upp hennes bilnycklar och ger till Johan, och han far iväg.
Vilken jävla TUR man har ibland!
TACK Annelie♥

Vi var ute i ca 45min och gick i den kalla kylan, sååå skönt att komma in igen. Jag och Isak kröp ner i sängen och slocknade vid tolv slaget♥

En bra fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0